Naturligtvis...
Du måste vara inloggad för att skicka mail!
ska vara stolta över den kompetens vi har i sverige men det var inte det som var frågan, frågan var väl om praktisk övning och erfarenhet, och då tycker jag att det inte finns något som kan tala emot att ju mer man dyker dessto bättre blir man. Har man dessutom en bra grund som Camilo har med två kurser här hemma i Sverige, och förhoppningsvis mer än noll dyk i loggen. Så är det ju ett kanon tillfälle att få dyka, och då menar jag dyka, massor, som man verkligen får utomlands. Sedan att en kille från Australien vill lära sig dyka i Sverige är väl samma sak fast tvärt om, han vill öka sin kunskap och bredd genom att dyka kallvattensdykning. Dykning är inte bara svårt för att det är kallt och mörkt(are), det finns så mycket annat som avspeglar en bra dykare. Jag anser inte att man blir en bättre dykare för att det är tungt på land innan dyket och att det är kallare i vattnet under dyket.Visst har vi "krångligare" förhållanden men man ska inte tro att dykning utomlands är skitlätt, det beror helt på vart man dyker...
Divemaster i Sverige eller utomlands? | Camilo Gyllbäck | 2001-10-12 09:46 |
SVAR: Divemaster i Sverige eller utomlands? | Mattias S | 2001-10-12 09:53 |
SVAR: Divemaster i Sverige eller utomlands? | Glenn Bengtson | 2001-10-12 10:12 |
Jag har provat bägge... | Morgan Lundin | 2001-10-12 14:16 |
SVAR: Bara en reflektion. | Rikard Myrén | 2001-10-12 20:11 |
Naturligtvis... | Morgan Lundin | 2001-10-12 22:00 |
SVAR: Divemaster i Sverige eller utomlands? | Richard Westermark | 2001-10-13 09:23 |
«TILLBAKA
Svara på detta inlägg
Vi ber dig följa de riktlinjer som beskrivs under Netiquette. Rubrik:
Svar: