Kommersiell dykning tips Jobb/Företag/Kontakt
(Läst 2 581 gånger.)Du måste vara inloggad för att skicka mail!
Hej jag har pluggat de 2 senaste åren på college i USA och ær om cirka en månad klar med min ultbildning. Jag har utbildat mej till kommersiell dykare/ænlaggnings dykare. Nu ar ju næsta steg såklart att søka jobb.
Jag bryr mej inte speciellt mycket vart jag jobbar i værlden så længe det ar ett jobb inom min utbildning. Jag førvantar mej inte att någon ska ge mej ett jobb från ingenstans, jag skickar ut mina cv'n varje dag till olika sorters jobb møjligheter. Men jag vænder mej till detta forum for att få lite extra møjlighet att skapa fler kontakter inom dyk industrin.
Har ar mina Certifikat från min utbildning:
• ADCI- Entry level Tender/Diver
• ANSI/ACDE- 01-2009 Commercial Diver
• Certified Rigger
• Dive Physical/LST
• Diving first Aid for commercial divers/ Redcross & DAN
• CPR/AED
• Oxygen first aid provider
• Neurological assessment for divers provider
• Occupational EANx diver
• Advanced Search/Rescue diver
• Advanced Scuba diver
Førutom detta har jag æven många andra færdingheter så som reparation, underhåll, inspektion, mættnadsdykning, NDT.
Jag ær ung lættlærd, jobbar hårt och ær flerspråkig!
Hoppas jag kan få lite positiv feedback!:)
Kommersiell dykning tips Jobb/Företag/Kontakt | Louis Malval | 2012-05-16 20:07 |
Sv: Kommersiell dykning tips Jobb/Företag/Kontakt | Ulf Meyer | 2012-05-16 20:30 |
Sv: Sv: Kommersiell dykning tips Jobb/Företag/Kontakt | Ulf Meyer | 2012-05-16 21:03 |
Sv: Sv: Sv: Kommersiell dykning tips Jobb/Företag/Kontakt | Ulf Meyer | 2012-05-16 21:09 |
Sv: Sv: Sv: Sv: Kommersiell dykning tips Jobb/Företag/Kontakt | Louis Malval | 2012-05-17 00:09 |
Sv: Sv: Sv: Sv: Sv: Kommersiell dykning tips Jobb/Företag/Kontakt | Ulf Meyer | 2012-05-17 00:18 |
Sv: Sv: Sv: Sv: Sv: Sv: Kommersiell dykning tips Jobb/Företag/Kontakt | Louis Malval | 2012-05-17 07:36 |
«TILLBAKA
Svara på detta inlägg
Vi ber dig följa de riktlinjer som beskrivs under Netiquette. Rubrik:
Svar: